Friday, March 12, 2010

IkA`izA`cmaH daN faRi


buat kowg..kowg mang best..ak arap prshabatan kite kekal selamenye doh..
Tiada bintang..Dapat menerangkan hati yang telah dicelah..Bagaiku lumpuh tak mampu berdiri..Aku tetap begini..Takkan berubah kerna aku tetap aku..Dan lalu rindumu bukanlah aku
Bahagia kau dan fikiranmu..Berbeza..Kau dan juga aku..Dua hati yang tak mungkin bersatu
Apakah aku..Hanya boneka yang sering engkau mainkan..Yang dikawal oleh jari-jarimu
Ku punya hati dan perasaan pernahkah engkau fikirkan..Cukup cukup oh cukuplah
Tak faham tak faham..Tak dapat ku faham..Melayan sikapmu perawan..Berbeza-berbeza..Kau dan aku berbeza..Kita memang tak serupa..Bebaskan bebaskan..Kunci dilepaskan..Kita tidak sehaluan
Cukuplah sudahlah..Sampai di sini saja..Hubungan kita berdua

No comments: