Saturday, December 8, 2012

Yang Terpilih

I am lucky
Salam semua :)
Okey entry malam nieh,memang entry mengade ngade sikit.EVEN dah bertunang pon,aku tetap nak taip entry nieh,kalo boleh nak hari2 taip pasal nieh.hahahahah!melampau betol.
KENAPA AKU BERUNTUNG ADE KAU? :") :~
  • 1) *Jawapan ni paling paling paling rasa terlalu jujur* Sebab kau hensem! -tak kiralah betul atau tak,kau tetap yang terpaling hensem bagi aku dalam. 
  • 2) Sebab senyuman kau.Tak payah pujuk aku susah payah,tengok muke kau senyum cukuplah. :) - kan ni benda yang paling buat aku jatuh hati. 
  • 3) Sebab kau sekepale dengan aku. ouh kau ni memang sekepale dengan aku. HAHAHA :p
  • 4) Sebab kau sentiase ade untuk aku.Even kadang kadang kau punya respon tu macam, hmmmm!!. Tapi kau cube jugak ade untuk aku. 
  • 5) Walau marah mana sekalipun kau dengan aku,kau tetap cari aku. Banyak je perempuan lain kat luar sana yang lebih baik dari aku kod,HAHHAHA
  • 6) Kau kuat bergurau walaupon aku tao kau nieh garang orang nye!HAHAHHA
  • 7) Seteruk perangai kau sebenarnye yang aku selalu komplen komplen dulu,kau sebenarnya dah cuba untuk jadi yang terbaik untuk aku.sebab tuh aku makin sayang kat kau.
  • 8)Kkau cuba jugak letak aku di depan lebih dr kawan aku sebenarnye.Tapi kadang kadang berjaya kadang kadang tak.HAHAHAH Asalkan aku dah ada dalam hati kau.
  • 9) Kau takk pernah berkire dengan aku.jarang dengar kau kata TAK untuk setiap ape yang aku mintak *aku xmintak la emas permata beli ini bagai bagai*.Even kalau aku tak bagi, kau akan cakap OKEY tapi disebalik OKEY tu ade maksud TAK.aku faham dah ;p
  • 10)Kau selalu buat aku bahagia,kau selalu buat aku senyum, kau selalu buat aku terkejut- SELALU. HAHAHAHA. 

You really, SOMETHING. :) 
*KERANA KAU YANG TERBAEK SEPANJANG PERKENALAN KITE.


No comments: