Tuesday, June 17, 2014

senyum sampai nampak gusi::)

Assalamulaikum::) dear bloger::)
semalam 17.06.2014 lebih kurang jam 7.15Pm adelah hari paling paling dan saat saat yang paling paling best dalam hidup aku sepanjang bergelar ibu mengandung::)puas jugak lahh aku nak pujuk laki aku bawak pegi scan baby,teruje sngt bile baby asik gerak gerak dalam perot.perhhh! memng best bile jadi ibu mengandung nieh::)kuasa Allah Ta'ala kan.dapat jugak aku nengok baby dalam perot nieh.so!kiteorang dahh tao dahh BIRU ke PINK.malam tuh memang tido sentiase senyum lahh,laki aku pon boleh tahan jugak,senyum sampai nampak gusi.hahahahaaa! haishhhh.takk sabar nak cari name baby,nak beli barang baby::)teruje sngt tao!ape yang aku harapkan semoga Allah permudahkan segala urusan urusan aku dan suami sepanjngn kehamilan aku niehh,mohon ada rezeki untuk kami sekelurga.Amin::)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

"Ya Allah, peliharalah anakku selama ia berada di dalam perutku dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah, rupakanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepadaMu dan kepada rasulMu.

Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudahdan selamat.

Ya Allah, jadikanlah dia sihat yang sempurna dan berakal dan pandai, alim dan beramal.

Ya Allah, panjangkanlah umurnya sihatkanlah badannya dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan Hadis dengan berkat Nabi Muhammad s.a.w dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam"

. اَمِين يَا رَبَّ الْعَالَمِيْن
 

No comments: